Friday, May 6, 2011

Team Harimau Muda (baca: Harimau PASTI Hidayah)

weekend lepas walaupun pun cuti pjg aku dan famili tk kemana, isnin ada program sukan untuk syakir. sebagai mama, abah yg btanggung jawab kami pun tak ketinggaln nak tgk aksi handalan syakir and the team setelah hampir sebulan blatih bersama coach yg btukar ganti.

sesi bgambar dulu dgn coach

anak anak ni dlm umur 5, 6 tahun..badan semua kecik dan kerempeng

warming up gaya dh ada main tak tau lg
lagi dan lagi

ooo ini penyokong utama tapi baju tak mengikut spesifikaki majlis

syakir saja tak pandang kamera a.k.a hanphone cokia

alamak tukang sorak di kacau la pulak

sempat posing dgn yop memang takbleh berenggang

acara penyampaian hadiah
bleh la tahan team syakir ni 4th runner out of 8

start pkl 8pg habis dlm pkl 1.30 ptg...enjoy sgt tgk anak2 kecik ni main bola sepak..bola jaring pun ada untuk anak perempuan...gambar2 tgh beraksi kt padang blur takbleh nk publish maklum la pakai hset cokia....
mmg frust dan tak semena2 husband membuat keputusan drastik....."jom gi kedai cari nikon"


huhu yang ni ke hajat dihati?....ingat nk cm nk beli ikan kt pasor ke..nasib baik aku dapat mematahkan niat murni cik abg aku ni.
Nanti la ye abah syakir kalau gomen bagi bg bonus 2 bln ujung thn ni...bukan kata kamera..dgn lens 2, 3 meter pun aku bleh belikan (bermimpikah aku) huhuhu.

No comments:

Post a Comment