Wednesday, September 2, 2009

Bila dua beradik bertemu

baru baru ni aku dan famili menghabiskan cuti di kg..kebetulan keluarga kakak aku pun balik sama bertambah seronok la syakir dapat jumpa adik perempuannye. Memang aku ada anak perempuan. tak percaya?? anak kakak aku yang aku susukan masa baby lagi...so aku ni ibu susuan dia la. so syakir dan husna yang sebaya ni memang agak rapat walaupun slalu bergaduh(selalunye syakir yg kalah kalau bgaduh). balik kg kali ni husna bawak byk buku, macam teruja je syakir, mainan lori, keta dan bas skolah tolak tepi...pagi petang 'study' dgn Nuna(husna). semoga kedua-duanye jadi anak yang soleh, pintar dan sihat. jom layan aksi-aksi spontan diaorg
on the way pegi pasar ramadhan....mak ana blanje aiskrim...pau la mak ana sblm dia kawin

tekun 'study'

tiba-tiba pulak syamil datang mengacau...hangin la abang degan kakak

No comments:

Post a Comment