Friday, May 7, 2010

terima kasih......

assalamualaikum...
minggu lps telepon aku rosak tak boleh di cas akhirnya off begitu je...punya la risau cm mane ni..terpikir jugak 10 thn dulu takde tepon tak la serisau kali ni...nak pinjam kat sape? ntah macam mana terluah la perasaan risau ni masa kt kelas..."telefon saya rosak so kalau awak nk jumpa terus dtg opis..sape ada hset bleh saya pinjam?" dgn tak semena2 aku bertanya. memang baik hati btol student aku br je abis ckp terus sorang student menghulurkan hsetnye. "puan pakai la saya ada dua hset" sambil menunjukkan hset yg satu lg yg sangat canggih (nape tak bg kt saya pinjam hset canggih tu..hehehe demand lak). zaman dh berubah zaman aku blajar dulu nk ada satu hset pun payah..bertuah btol bebudak skrg. "puan jgn lupa yek..markah saya up skit yek" si student tu menambah. "hmmm aaaa...nanti tgk cm mane" aku spin lak, rasuah ke ni?....buat si student jgn risau...dia antara top student..tak bg pinjam pun markah dia pun dh cukup untuk lulus dgn cemerlang...thanks ye WAHYUDIN..jasa mu di kenang.

hset Wahyudin (student aku) yg banyak game suka anak aku godek hset ni

No comments:

Post a Comment