Friday, July 30, 2010

MC di kampung

Assalamualaikum
minggu ni 2 hari aku mc..gara2 tak sihat badan dan tak cukup tidur menjaga Syamil yg demam+batuk+selesema hampir 4 hari (hingga hari ni syamil masih demam). Dapat saja MC 2 hari dr klinik sg besar aku pun memecut kereta blk kg. syakir la org yg paling gembira dpt bertemu lg dgn basikal kesayangan (mama pun gembira dpt jumpa mak abah kesayangan hehehe).
Syakir memang suka sgt durian..bila atok belikan 2 biji durian senyum syakir sampai ke telinga..
"mama nak nasi durian" aikk bila masa pulak dh tau nk makan nasi durian ni..kira dh bleh masuk geng org perak la ni. So disenja2 kala aku pun ke dapur la masak pulut tanpa di bantu oleh mak (mak bg arahan je la ni)

oleh kerana atok dh pegi masjid..terpaksa la aku menunjukkan bakat terpadam ehhh tependam mengopek durian atau deroyan kate org perak

ok satu lagi percubaan

perhatikan kaki siapa ini..setiap gambar di atas mesti kaki ni ada


lepas kaki..tangan pulak menerpa...ishhh tak sabor2

ha ini budak nya!!! ini pun memang hantu durian aka penggemar durian tegar


macam mane syakir ni tau campuran nasi durian ni kompius aku

ok makan sama2...br aku terpikir kenapa demam syamil tak kebah2..mungkin sebab makan durian kot..huhuhu

senyum kepuasan selepas mkn nasi durian

No comments:

Post a Comment